Často kladené otázky
Ako mám objednať tovar?
Postup je jednoduchý, systém Vás navedie.
1. Vyberte si tovar, ktorý ste sa rozhodli objednať a kliknite na tlačítko "Do košíka"
2. Po vložení tovaru do košíka sa Vám zobrazí Váš tovar v nákupnom košíku. Tu sa môžete rozhodnúť, či chcete v nákupe pokračovať, v tomto prípade kliknite na tlačítko "Pokračovať v nákupe" a postup zopakujte ako pri predchádzajúcom tovare. Pokiaľ ste si vybrali iba tento jeden produkt, ešte aj v košíku môžete upraviť počet kusov Vami vybraného tovaru. Následne kliknite na tlačítko "Objednať":
3. Týmto vstupujete do formulára " Súhrn objednávky", kde vidíte Vaše vybrané produkty. Ďalej je potrebné starostlivo vyplniť všetky povinné políčka (sú označené * hviezdičkou), súvisiace s Vašim kontaktným e-mailom, Vašou adresou, pokiaľ si prajete tovar doručiť na inú adresu, ako je Vaša, môžete ju zmeniť po odkliknutí políčka " Odlišná adresa pre doručenie" . Ďalej máte výberové políčka, kde je nutné vybrať spôsob doručenia, spôsob platby za tovar, poprípade do kolónky pre poznámky môžete vpísať Vaše špeciálne požiadavky, priania a pod.... ďalej je nutné odkliknúť výberové políčko "Súhlasím s obchodnými podmienkami" na znak toho, že ste si obchodné podmienky prečítali a súhlasíte s nimi. Po dôkladnom vyplnení tohto formulára kliknite na tlačítko "Objednávka s povinnosťou platby"
4. Po jeho stlačení sa sa objedávka odošle do systému. Na Váš email Vám bude doručený súhrn objednávky najneskôr do niekoľkých minút.
Akým spôsobom doručujete tovar?
Vami objednaný tovar posielame kurierskou službou. Tovar Vám doručia spravidla na nasledujúci pracovný deň po expedovaní. Informáciu o prevzatí a termíne doručenia zásielky Vám zároveň pošle aj kurierska služba formou SMS ako aj e-mailom.
Pri preberaní tovaru dôsledne skontrolujte, či je obal v poriadku, či nejaví známky poškodenia, alebo nie je akýmkoľvek spôsobom roztrhnutý. Pokiaľ zistíte, že obal nie je v úplnom poriadku, okamžite oznámte túto skutočnosť kurierovi a zatiaľ neuhraďte dobierku, ani nepodpisujte preberací list, kým tam na mieste za prítomnosti kuriera nerozbalíte a neskontrolujete úplnosť a nepoškodenosť tovaru. Pokiaľ je tovar v poriadku, môžete tovar prevziať. V opačnom prípade je kurier POVINNÝ spísať s Vami protokol o vzniknutej škode a po jeho odsúhlasení ho na znak súhlasu potvrdíte. Ak tento postup neurobíte, nikto Vám už reklamáciu neuzná, pokiaľ doma zistíte, že je tovar poškodený.
Ďalšou možnosťou je osobný odber tovaru.
Prečo si mám kúpiť zdravotnícke oblečenie LTEX - GEKON®?
![]() |
Preto, že zdravotnícke oblečenie LTEX je pekné a pohodlné |
![]() |
Preto, že si môžete vybrať v kombináciu z množstva farieb |
![]() |
Preto, že pracovné oblečenie značky GEKON je kvalitné. Výrobky vyrábame z najkvalitnejších materiálov. Šijeme nemeckými niťami AMANN® na kvalitných šijacích strojoch |
![]() |
Preto, že obliekame aj najlepších |
![]() |
Preto, že dávate prácu slovenským rukám. Ďakujeme! |
![]() |
Preto, že máme históriu. Spoločnosť L-TEX com s.r.o. vyrába v náväznosti na živnosť už od roku 2004. Za 15.rokov máme spokojných zákazníkov v mestách a obciach po celom Slovensku. |
![]() |
Pre to, že vždy radi poradíme a o svojich klientov sa staráme láskou :-) |
Aká je cena prepravy (poštovné)?
Cena prepravy sa odvíja od ceny objednaného tovaru. Pokiaľ si objednáte tovar v celkovej hodnote do 70 € s DPH, bude vám účtovaná preprava kurierskou službou 4,95 € s DPH.
Pokiaľ celková hodnota Vami objednaného tovaru dosiahne hodnotu 70 € a viac, tovar Vám doručíme ZDARMA. Pokiaľ si tovar prevezmete osobne a teda ho nebudeme posielať, pochopiteľne za doručenie neplatíte.
Ako môžem zaplatiť za tovar?
Za tovar môžete zaplatiť :
Na dobierku - teda platíte kurierovi pri doručení tovaru. Tento spôsob úhrady nie je spoplatnený, teda platíte iba za tovar, poprípade za doručenie (poštovné)
Bankovým prevodom vopred - po objednaní tovaru Vám odošleme zálohovú faktúru na Vami uvedenú e-mailovú adresu, na základe ktorej môžete vykonať úhradu. Túto faktúru neposiela náš systém automaticky, odosielame ju až po dôkladnej fyzickej kontrole úplnosti a kvality Vami objednaného tovaru. Túto kontrolu a následnú fakturáciu vykonávame v záujme ochrany našich zákazníkov, aby sme predišli predčasnej úhrade tovaru, ktorý by mohol byť nekompletný, nesprávny, či poškodený. V takom prípade musíme tovar preobjednať, čo so sebou prináša predĺženie dodacej lehoty. Platíte iba za tovar, ktorý ste si objednali a my máme istotu, že ten tovar aj dostanete.
V hotovosti - tento spôsob platby je možný pri výbere osobného prevzatia tovaru
Kedy mi doručíte tovar?
Tovar nedržíme skladom, ale šijeme na základe objednávky. Preto upozorňujeme, že výrobný proces trvá niekoľko týždňov. Uznávame, že je to dlhšie obdobie, ale vďaka tomu máte možnosť vyberať z množstva farebných kombinácií, úprav a veľkostí.
Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?
Pokiaľ dôjde k situácii, že sa Vám tovar poškodí v dobe plynutia zákonom stanovenej záručnej lehoty (ak nie je uvedené inak) z dôvodu výrobnej vady, kontaktujte nás e-mailom, telefonicky, alebo osobne. Tento tovar nám pošlite na našu adresu, priložte kópiu daňového dokladu a reklamačný list, ktorý ste obdržali spolu s tovarom pri jeho doručení.
My tovar prevezmeme a posúdime, či sa na charakter poškodenia vzťahuje záruka, či je tovar opraviteľný, alebo je nutná výmena za nový. Následne vykoná potrebné opatrenia (oprava, výmena), zapíše spôsob opravy do záručného listu a tovar bezodkladne posiela k Vám.